Snart är det imorgon!

Förväntar mig strålande solsken och klarblå himmel. Minst 25 grader varmt också. 
Jag har tentan vid 10 men ska gå upp tidigare så att jag hinner dra igenom allt en snabbis (sistaminuten plugg, yeah!). Och så att jag hinner äta en god och stadig frukost. Sedan ska jag göra tentan och klara den. Hur svårt kan det vara egentligen? 
Sedan åker jag hem och marinerar köttet innan jag åker iväg och tränar. Efter träningen ska jag köpa dricka och sedan åker jag hem. Därefter är planen att äta, och sedan fixa mig innan grillfesten på kvällen. Och det är främst av den anledningen som det ska vara strålande solsken. Ska även ta med mig systemkameran, så förhoppningsvis drar vi inte ut, utan stannar kvar i lägenheten och festar. 
 
Ikväll ska jag ligga i sängen och fortsätta plugga. Men jag har chips, popcorn och dip som jag ska trycka i mig, vilket jag verkligen förtjänar. Killen är i Trollhättan och festar med sina klasskamrater eftersom han gjorde sin sista tenta idag. Så jag får vara ensam ikväll =/ 
 
Såhär ser prognosen ut för imorgon! Hoppas verkligen att det blir varmare...
 (Brukar ofta stå "En relativt dålig tid för motion utomhus", undra när det egentligen är en bra tid för det... Vädret försöker få mig att inte träna =/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0