Sverige!

Landade på Landvetter i Göteborg igår runt halv tolv på natten. Regnigt och 8 grader. Usch.
Men det är skönt att vara hemma ändå. Skönt att återigen få rutiner och förstå språket och hur samhället fungerar. Idag är det bara chill som gäller. Imorgon ska jag försöka träna och sedan är det jobb som gäller! Undra om det är en bra kombination? Träna och jobba efteråt... Får se hur det går! 
Trodde att jag hade gått ner i vikt under dessa två veckor som jag varit bortrest, på grund av att jag inte kunnat träna. Jag kan ju uppenbarligen inte gå upp i vikt genom att äta, utan måste träna också... Men icke! Jag hade gått upp minst ett kilo och väger numer 51 kg! Så otroligt glad! Ska försöka träna ordentligt nu i sommar så att jag går upp mer.
 
Flög med Norweigan. Modernt och fräscht flyg. Bästa jag någonsin flugit med! Lyckades fånga solnedgången med min Nokia också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0