Värmeslag...!

Skulle gå till bussen tidigare och herregud vad varmt det är ute! Det var inte heller någon större lättnad att gå bussen, som var ännu varmare! Förstår inte varför de inte har bättre luftkonditionering i bussarna... I vilket fall som helst så ska jag nog inte klaga, jag som hatar vintern och har gnällt efter sommaren sedan i höstas. Och äntligen är den här! Så otroligt underbart! Man kan gå i short och linne utan att frysa ihjäl. Till och med utan jacka!
 
För tillfället sitter jag på centralen och väntar på killen, lagom roligt! Jag borde lära mig att ta med mig böcker att läsa. Gjorde det när jag var yngre men förstår inte varför jag har slutat med det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0