Arbetsintervju!

Blev uppringd idag av Academic Work och hade en kort telefonintervju om ett jobb jag hade sökt (läxhjälp). I och med att jag redan hade varit på intervju där så behövde jag inte få ytterligare en intervju, face to face, och tydligen så verkade jag bra och etc. Så förhoppningvis hör de av sig! Jobbet innebär att man 2 timmar, tre gånger i veckan, ska hjälpa elever med läxorna. Man skulle vara bra i svenska, matematik, NO och/eller engelska. De första ämnena är jag riktigt grym i, engelska är inget som jag behärskar så extremt bra, om man nu räknar grammatik. Jag förstår engelska bra, men lära ut det är nog inte riktigt min grej. Men som sagt, får hoppas och se att det går vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0