Coffee is the answer!

Åkte in en stund till stan eftersom att killen skulle jobba, och vi hann gå runt och kolla i lite butiker efter saker vi ska ha till köket men också övrig inredning. Tycker det är superkul att kolla på sådana saker nu! Sedan åkte jag hem till min mormor och hälsade på en stund. Satt och drack te och hade det bara trevligt. Det är synd att jag knappt har tid till att hälsa på hos henne, och hon bor ju inte så långt ifrån mig. Men jag passade på att göra det idag när jag ändå inte har något speciellt att göra. Nu är jag iallafall hemma igen och ska spela lite innan jag fixar mat. Ska in till stan igen ikväll och möta killen. Väldigt mycket att åka fram och tillbaka för mig! Blir skönt när vi har flyttat, då behöver jag inte åka så mycket fram och tillbaka längre. Man förlorar rätt mycket tid på att inte göra det. 
 
Köpte denna coola thermosmugg från Lagerhaus. Kostade bara 29kr! Tror dock inte att den håller värmen så jättebra. Däremot läcker den inte som min andra thermosmugg (som ser ut som ett objektiv) gör. Och det är ju en fördel! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0