Flytta utomlands?

Äntligen börjar jag förstå artikeln jag läser! Har suttit och strukit under de viktiga delarna i texten också, samtidigt som jag skriver ner lite förklaringar; det jag förstår när jag läser, eftersom att jag brukar glömma sådant. Men nu är det nerskrivet! Har nästan packat ihop alla grejer som jag har haft uppe och ska ta mig till gymmet snart. Har träningsvärk i benen, utan att ens ha tränat ben. Men det beror nog på att jag cyklade en timme igår.
 
Riktigt trist att det blir mörkt ute så tidigt! Jag känner att jag bara blir tröttare och tröttare på dagarna. Usch! Kanske ska gå någon ljusterapi? Det blir ju inte ljusare förrän om några månader heller, orkar inte vänta så länge... Sommaren är favoritårstiden! Hade inte suttit fel att flytta till typ Israel där det iallfall inte blir så himla kallt, och där det inte snöar som det gör här. Här i Sverige är det bara blött och kallt hela tiden. I framtiden vet jag att jag kommer vilja flytta utomlands. Tror dessutom att det kommer vara enklare att få jobb utomlands än här i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0