Labb!

Så underbart att träna! Var dock trött och satt och verkligen försökte öka takten på cykeln, men det gick nästan inte! Kan ju inte sitta och slöcykla heller, det blir ju bara bortkastad tid. Om man ska få bättre kondition krävs det att pulsen är över en viss gräns en viss tid. Sedan blev det axlar och ben. Var helt slut under hela träningspasset, men körde på ändå! Innan jag gick ner för att duscha tränade jag mage en liten stund. Jag märker verkligen att jag har blivit starkare i magen den senaste tiden! Och det är ju roligt att man märker av det. 
 
Nu ska jag söka ett jobb som jag har sökt och läsa igenom labrapporten. Laboration imorgon! Labben idag var busenkel, lite mikrobiologi blandat med kemi. Imorgon blir nog labben inte så mycket svårare, men kommer vara lite mer att göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0