Laboration, dag 5

Sovit länge, men är fortfarande trött! Börjar 11 och har precis tvättat håret. Hade gärna sovit lite längre, men vaknade av att klockan ringde och självklart kunde jag inte somna om! 
Kommer att ha labb idag igen, men den kommer vara rätt kort. 1-2 timmar skulle jag tro.Och sedan föreläsning. Ska nog köpa hem något mys efter skolan också som jag kan ha ikväll när jag ska var så duktig och plugga!  Ska spela lite ikväll också, kan vara bra att bryta av med något ibland. Min hjärna är full av bakterier, konjuation, lac operon och så vidare just nu. Uppgifterna vi har fått är riktigt bra! De är inte så jobbiga att göra och man får en poäng för att göra dem (totala kommer senare att vara 100), samt som man repeterar det hon har gått igenom på föreläsningarna. Däremot är det många uppgifter vi får, lite svårt att hålla reda på alla! 
 
Nu ska jag torka mitt hår, sminka mig och äta frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0