Omnom!

Åt världens godaste middag! Rostas, ugnsstekt potatis och bearnaisesås. Älskar när köttet inte är helt genomstekt heller utan är väldigt rött. Mår mycket bättre nu än tidigare idag, även om jag är riktigt trött. Har suttit och spelat GTA en stund och har laddat ner Civilization V på Steam. Jag brukar ta bort spel ibland och installerar andra som jag spelar. Jag har inte så mycket minne på datorns hårddisk, så det får vara så. När vi har flyttat ska jag nog köpa killens stationära när han har köpt en ny. Sedan tar jag ut en av hans 60gb SSD och stoppar in en rätt stor HDD som jag kan installera spelen på. Och så får jag ha OS på SSDn. Det blir rätt skönt, så använder jag min laptop till bara plugg. De var visserligen främst därför jag köpte den; väger ingenting och startar snabbt. Perfekt pluggdator! Jag går ju dessutom och bär på min dator hela tiden, var jag än ska i princip...Den är mitt liv!
Sedan är det lite irriterande om datorn tar 5 minuter på sig att starta när man har föreläsning. Min laptop startar på några sekunder när jag har satt den i viloläge. Stänger nästan aldrig av den helt. Om jag har den i viloläge så sparas alla program som jag har uppe. Vilket är fördelaktigt när jag pluggar - då slipper jag sitta och öppna varje föreläsning igen utan kan ha dem öppna hela tiden. 
 
Nu ska jag nog ta och spela lite mer GTA! Ska kolla film och serier lite senare ikväll och sedan spela Civ. Blir nog uppe en bra stund inatt!

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vilken god middag! :)

Svar: Ja verkligen! :)
Chaiel

2013-11-02 @ 20:48:39
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0