Oops...

Alla ställen vi ville äta på igår var fullbokade och det blev ingen bio eftersom att den också var fullbokad. Men jag åkte in tll stan och mötte killen och min syster och sedan så gick vi till Spice. Hon skulle ta tåget hem så hon satt med oss en bra stund på Spice. Dock åt hon ingenting, men vi åt Yakitori, kycklingspett, ris och inlagd gurka och morot. Så otroligt gott! Sedan drack vi några glas vin och någon drink. Däremot fick inte min syster det, hon är bara 17 år stackarn. Men hon fick cola och kaffe! Lite galet att hon, min lillasyster, är 17 år nu! Och år 2015 tar hon studenten! De växer upp så fort... För mig kommer hon alltid att vara min lilla lillasyster. 
Efter att hon hade gått satt vi kvar en liten stund och åkte hem runt halv 9. Vi hade tänkt stanna kvar längre i stan och gå till något annat ställe, men vi ändrade oss och åkte hem. Och tur var det! Tror att vi drack liiite för mycket. Vi somnade dessutom när vi kom hem och vaknade igen vid 1 och kollade på The Walking Dead och Two and a half men. Jag var fortfarande påverkad vid halv 3 när vi skulle sova sen... Förstår inte riktigt hur det där gick till, låg tolerans? Brukar inte direkt dricka på helgerna längre. Och verkligen inte  mycket, så har nog tappat toleransen helt. Har inte mått alltför bra idag. Huvudvärken löstes iallafall med en värktablett och sedan blev det mackor med ost. Ost är perfekt bakismat! Salt och fett, precis det man behöver! Det är anledningen till att många gärna vill ha pizza. Och annan fet mat som pommes frites, kebab etc. 
 
Idag har jag inte gjort så extremt mycket. Städat lite och fixat med filer på datorn. Nu sitter jag dock och spelar GTA. Riktigt skönt att kunna sitta ner och spela utan att få dåligt samvete över att man behöver plugga. Man behöver sådana stunder! Älskar pluggfria helger!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0