Pannkakor!

Pannkakor till frukost! Senast var det jag som stod och gjorde alla pannkakorna så idag skulle killen göra dem med min vägledning. Smeten blev grym! Men de var inte så lätta att vända för honom. Han försökte iallafall med hälften av smeten, men sedan tog jag över. Jag är i princip uppvuxen med pannkakor. Vi åt pannkakor hela tiden när jag var liten, och det var perfekt att äta innan man skulle iväg på olika aktiviteter. Jag gick både i gymnastik och spelade fiol som yngre. Vi var dessutom 6 personer i familjen, så det blev ju en himla massa pannkakor att steka. Så jag är väl lite av en pannkaksvändarexpert! Har lyckats vända pannkakor i luften också! Ska nog faktiskt öva på det mer sen när vi har flyttat. Tror inte min moster, eller Kristofers föräldrar, uppskattar av att få en massa pannkakor fastklistrade i taket. I vilket fall som helst, pannkakorna var supergoda. Droppade citron över och sedan socker. Faktiskt riktigt gott. Annars är upptinade bär (lätt uppvärmda i micron med lite socker) gott att ha på pannkakan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0