Soova!

Det är så underbart att sova! Gick visserligen upp 5 på morgonen eftersom att jag sov hos killen, men sedan när jag kom hem så gick jag och lade mig och sov. Och det var helt underbart! Är dock fortfarande supertrött, så sova lite till kanske? 
Nu har äntligen november börjat och om två månader ska jag flytta! Längtar ihjäl mig och vill att tiden ska gå snabbare. Vill ju flytta nu! Längtar dock inte tills det blir vinter på allvar, avskyr snön och mörkret! Jag blir väldigt mycket lättare grinig på vintern och får extremt mycket sämre tålamod. Jag mår helt enkelt sämre, är tröttare, har svårare att koncentrera mig och tappar all motivation med skolan. 
 
Mysiga halsduk <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0