Träning!

Jag ska träna för första gången på två veckor snart! Kommer bli så underbart skönt att äntligen få röra på kroppen igen och tömma musklerna på all deras energi! Ska sprnga lite i början, och rätt försiktigt denna gången. Kanske inte intervaller heller... 
Nu har jag pratat en liten stund med några klasskamrater om filmen som vi alla hade sett. Vi kommer ha en stor diskussion om den imorgon. Skönt att man kan använda Skype och prata med varandra, och Drive till att lägga upp olika dokument, så att alla kan nå allt på samma ställe. Jag gör dessutom massa saker samtidigt som jag pratar, lagar mat och fixar lite saker. Jag är ju ett stort fan av multitasking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0