Dagis?

Vi fick sluta efter en timme idag, alltså vid 11. Rätt skönt faktiskt! Denna veckan kommer jag ha varit i skolan i ungefär 6½ timme. Imorgon ska vi bara analysera ett par prover i mikroskop. 
Har precis duschat och tagit ut hundarna, och ska laga mat. Är riktigt hungrig! Alla säger att havregrynsgröt är så bra för att man är mätt länge. Men jag blir hungrig efter en timme! Jag hade kunnat köpa snabbmat på vägen hem, men känner att jag inte riktigt vill slösa mina pengar på det när jag har mat hemma. Billigare att göra egen mat! 
 
Igår gick mina hörlurar sönder, yay... Så jag gick till Teknikmagasinet och frågade om vilka hörlurar man ska köpa. Han tyckte a-Jays, men jag har haft dem innan och de går sönder direkt. Min syster tipsade mig om Roxcore, så jag köpte det på Kjell & Co för 99 kr! Ser ut som skosnören! :D Får se om de håller, annars gör det inte så mycket. Mina urbanears höll iallafall inte. Tyget runt sladden gick upp och sladden hoppade i princip ut. Trasig på tre ställen. Blä. Men får se om dessa håller nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0