Första skoldagen!

Kom precis hem från Universitetet! Började 9 idag och hade ett upprop, för att bekräfta och behålla sin plats i kursen. Det är så många som ska läsa den avancerade kursen i molekylärbiologi att vi hade reserver! Det var dock över på en halvtimme och sedan hade vi slutat för dagen. Jag och några andra i klassen satte oss i caféet i Lundbergslabbet och fikade en stund och pratade. Var riktigt trevligt! Skönt att vara tillbaka faktiskt, och få träffa klasskamraterna igen. Älskar verkligen miljön! Och vi börjar oftast 10 och slutar 12. Hur skönt är inte det? Dock är det mycket eget plugg, men det gör inte så mycket! Man får distribuera tiden hur man vill då. 
 
Senare idag ska jag åka in och träna, äntligen! Och även åka till Mumien för att laga min Samsung S4 som jag olyckligtvis lyckats paja... Jag är något av en expert på att göra sönder mobiler. Sanna mina ord! Ska köpa ett riktigt bra bumpercase nu med anti-gravity funktion så att telefonen i fortsättningen inte går sönder. Använder för närvarande min Nokia och det fungerar helt okej, även om jag inte ser på mycket på den skärmen heller... Samsungens skärm är iallafall helt becksvart och fungerar inte alls. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0