Otursdag?

Denna dagen har varit en sådandär dag då ingenting går som man vill. 
Skulle ta bussen till skolan imorse och då är den första bussen försenad några minuter. Om den är försenad till Partille Centrum missar jag andra bussen in till stan och får vänta en kvart på nästa. Men som tur var hann jag in till Partille Centrum innan den andra bussen hade gått. Däremot var den försenad 6 minuter. Missade min spårvagn och var nära på att komma försent till skolan. 
I pausen sprang jag iväg till datorsalen för att skriva ut mitt CV och personliga brev jag skulle lämna till McDonalds, eftersom att jag behöver ett extrajobb, speciellt om jag ska flytta till en egen lägenhet snart (inte fått någon, men söker!). Började skriva ut, men så är pappret slut! Panik? Ja! Hade ringt och pratat med personalansvarige som sa att jag skulle lämna det idag. Så ja, PANIK. Sprang till föreläsningen igen. Efteråt lyckades jag få tag på han som var ansvarig över pappret i datorsalen så han hjälpte mig fylla på. 
Allt ordnade sig till slut iallafall. Men känslan när allt håller på att gå åt skogen är rätt hemsk... 
 
Nu är jag iallafall hemma och ska äta mat. Därefter ska jag skriva klart min labbrapport, maila runt lite och sedan kanske spela lite Diablo. Får se vad jag hinner med innan träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0