Partyy!

Seg på uppdatera, men så blir det när man inte rör datorn på hela dagen...
 
I fredags gick vi ut. Jag åkte till gymmet och lämnade lite grejer där och mötte killen och vår kompis. Sedan åkte vi in till stan och letade efter ett ställe att gå till. Problemet med lönehelger är att det är så otroligt mycket folk ute! Jag hade även på mig klackskor, som jag inte har gått med på ett bra tag, så hade riktigt ont i tårna. Älskar att gå i klackskor eftersom man får så snygga långa ben och snygg rumpa. Men det är jobbigt att gå i. Man kan inte ta så långa steg och efter en stund får man ont i tårna. 
Vi gick iallafall till en thailänds restaurang som heter S.p.i.c.e. Där beställde vi bara en förrätt och dricka. Bsetällde in Satay Gai som är kycklingspett i jordnötssås. Och så fick man fint uppskurna grönsaker (gurka, tomat och morot) som var inlagda. Jag älskar kyckling med jordnötssås, och även inlagd gurka. Det var så extremt otroligt gott! Jag tog bara en cider till eftersom att jag inte ville dricka mycket. Men det blev ett glas vin och en cider till. Sedan drack vi en kopp kaffe också. Satt där till stängning, och det var otroligt mysigt och grym service! Riktigt duktiga på att göra goda drinkar också! Priserna var dessutom grymt bra om man jämför med andra krogar. 
 
Därefter gick vi till Bee Bar. Jag kände inte för att dricka mer men fick en cider som jag satt och smådrack ur resten av kvällen. Jag hade inte ens druckit upp hela när vi gick därifrån. Men det var en mysig och trevlig kväll, även om jag var trött och inte alls taggad på att dricka. Kommer lätt gå tillbaka till S.p.i.c.e igen! 
 
Igår åkte vi in till stan och åt pizza och hämtade våra grejer på gymmet. Gick till NK för att kolla på jackor, men hittade verkligen ingen sådan som jag vill ha. Det är så otroligt svårt! Men aja. Får leta vidare eller nöja mig med den jag köpte. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0