Stryka?

Strök min vita skjorta jag ska ha på mig nu ikväll! Hade ingen egen strykbräda eller strykjärn så jag lånade av min moster. Och jag brukar ju inte stryka särskilt ofta heller... Det är ju hur svårt som helst? Tyget viker sig åt fel håll och vill inte ligga still. Sen försvinner aldrig vecken helt heller så jag står och stryker på samma ställe i en timme innan jag går vidare. Är ju lite av en perfektionist så jag ska alltid gör allt så bra som möjligt. Lite farligt att vara sån ibland! 
 
Ikväll ska jag gå ut men känner verkligen inte för att dricka. Kommer förhoppningsvis bli en trevlig och mysig kväll ändå, men det återstår väl att se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0