Update!

Det var dags att plocka fram vinterjackan idag. Vaknade upp till minusgrader, vilket jag inte anser är normalt i slutet av september. Halsduk, vantar, tjocktröja och vinterjacka. Kör fortfarande med mina Novita-skor, det fungerar fortfarande. Men tror jag får klacka om mina gamla vinterskor och börja gå med dem snart. Iallafall när det blir ännu kallare! 
 
I onsdags träffade jag systern och shoppade lite kläder. Köpte en vit och en svart skjorta på HM, sitter hur bra som helst och var billigt! Vi åt på Jensens efteråt. Systerns potatis var kall så vi bad om nya till henne, och extra till mig, men en annan sort. Vi fick in två skålar med potatis, men en av dem var fel sort så vi sa till att det var fel. Då hämtade hon en skål till, men det var fel sort i den med. Slutade med att vi hade tre skålar med potatis på bordet. Vi lyckades faktiskt äta upp allt! Det var mysigt och trevligt att träffas och umgås med sin syster igen! 
 
Har precis ätit lunch och ska alldeles strax läsa en massa artiklar om biologiska klockor. Försöker verkligen förstå, men det är så svårt! Vetenskapliga artiklar är ofta svåra att läsa, speciellt när man inte hänger med och förstår vad de snackar om. Men jag får kämpa! 
 
Ikväll ska jag kanske gå ut men är inte säker än. Vill helst vara hemma och ta det lugnt. Men får se hur det blir! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0