Gymhandskar

Vissa tycker det är mesigt, andra skiter i vad vissa tycker. Gymhandskar. Maskinerna på gymmet går att köra utan handskar, men eftersom jag ofta tränar med fria vikter vill jag gärna ha handskar eftersom jag får så ont i händerna. Vilket i slutändan slutar med valkar på händerna. Jag har inget emot valkar; jag hade det hela tiden på mina fingertoppar när jag spelade fiol. Men jag tänker inte gå med trasiga händer för den sakens skull. Jag köpte ett par handskar när jag började träna för mer än ett år sedan. Rosa som jag köpte på MM sport. Dessa har nu gått sönder, så jag köpte ett par nya! Forhoppningsvis är dessa bättre, på de andra veks tyget vid fingrarna inåt och skavde mer än skyddade händerna. vilket var lite jobbigt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0