Kattunge?

Om en liten stund ska min kompis komma upp med hennes lilla hund som jag ska få träffa. Det är en liten chihuahua och även om jag inte är överförtjust i chihuahor så ska jag ändå försöka vara open minded och tycka om hennes hund ändå! 
Jag hade gärna velat ha en hund också, men eftersom jag och killen både pluggar och jobbar hade vi fått lämna den hemma ensam alldeles för långa stunder. När jag även tog hand om min mosters hundar var jag ju tvungen att åka hem direkt från skolan just bara för att ta ut dem. Och det orkar jag tyvärr inte just nu när jag inte har fasta tider. Just nu vill jag vara så fri jag bara kan! Däremot vill jag ha något djur så vi funderar på att skaffa katt. De är ju lite lättare att ta hand om och man behöver inte gå ut med dem. De sover ju större delen av dagen och är ju lite mer självständiga än vad hundar är. Jag vill jättegärna ha en ragdoll och min syster funderar på att avla på sin katt. Får väl se i framtiden om vi skaffar en katt! Ska i alla fall fundera på det ordentligt innan vi bestämmer oss. 
 
Testade denna glassen från magnum. Lite udda, men riktigt god faktiskt! Det är äpple och kanelsmak.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0