Köttfärslimpa

Visste verkligen inte vad jag skulle laga till mat, men googlade lite och kollade bland en massa recept, så  jag kom fram till att jag skulle göra köttfärslimpa. Det är lagom lat för att göra! Har aldrig gjort det själv innan så det ska bli kul att testa. Har precis rört ihop köttfärsen med alla ingredienser och väntar nu på att ugnen ska bli varm. Jag ska linda in den i bacon sedan också och testa att göra en gräddsås att äta till potatis. Lite kul att experimentera i köket ibland, och att vidga sina vyer! Förhoppningsvis blir det gott. 
 
Jag har drabbats av någon huvudvärk som aldrig lämnar mig ifred. Ofta har jag ont redan på morgonen när jag vaknar. Då är det inte så allvarligt och det känns bara lite svagt. Om jag däremot sprayar parfym på mig själv, dricker kaffe eller sitter/står bredvid en person på bussen som har tagit ett dopp i sin parfymflaska, så blir huvudvärken värre. Och så sitter den i hela dagen tills jag kommer hem. Ibland tar jag värktabletter, ibland gör jag inte det. Men det spelar inte så stor roll; värktabletterna fungerar inte ändå. Jag testar att dricka mer vatten, jag sover mer och har mer regelbundna tider, till och med på helger, samt att jag äter bra och regelbundet. Jag har bettskena för att hindra att jag biter ihop när jag sover, och jag är inte alls stressad. Men hur jag än gör, och vad jag än gör, så blir jag inte av med huvudvärken som leder till att jag är trött och utmattad konstant. Jag kan inte heller träna, det är nämligen ytterligare en faktor till att huvudvärken bryter ut. Och trots att det sägs att huvudvärken ska bli bättre av att man utför fysisk aktivitet så kan jag tala om att det inte gör det. Blir galen snart, och det känns ovärt att gå till läkaren, betala massa pengar och sedan inte få någon hjälp då de inte kommer ta mig seriöst. Huvudvärk är ju så vanligt, och man kan ju få det när man är stressad! Så jag känner mig rätt hopplös. Har ingen aning om vad jag ska göra. Jag vill bara att huvudvärken ska försvinna och aldrig komma tillbaka, så att jag slipper vara trött konstant och så att jag kan träna. Så att jag kan fokusera på det jag ska göra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0