När man når sitt mål!

Igår fick vi reda på resultaten till tentan och jag klarade den! Jag satte upp ett mål när jag började på universitetet att jag skulle klara mina första tre år utan att ha kuggat på en enda tenta. Det målet är nu uppfyllt! Det är riktigt skönt att ha nått det målet, men jag har varit nära ett flertal gånger att inte klara det. Egoboost! Nu har jag ju bara exjobbet kvar innan jag är helt klar med mina tre år. 
 
Efter att jag hade varit på exjobbet igår och labbat en massa så åkte vi till systemet och jag köpte bara en vinflaska. Några kompisar kom upp till vår lägenhet sen och vi satt bara och pratade, drack lite, och hade det trevligt. Vi hade planerat att gå ut, men ingen var så taggad på det. Jag var väldigt trött med tanke på att jag hade gått upp tidigt på morgonen, och alla gick innan 12, så jag gick och lade mig när alla hade gått! Jag och killen vaknade runt 8 och jag mådde bara lite illa. Men jag drack lite juice, åt toast och nu mår jag bra igen! Jag har inte så mycket planerat att göra idag förutom att tvätta och sedan ska vi nog bara ha en mysig filmkväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Per

Ronja Angelica Rövardotter

G R A T T I S ! ! !

http://media.kalleanka.se/upload/modules/articles/articles/image/large/939549634736320987902286.png

Men de målen är bara ikoner.
Hur ser ditt nästa ikon-mål ut?

Hur ser ditt riktiga mål ut?

2014-04-05 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0