Valborg?

Vild galen valborg, eller lugn och mysig? Kan ju säga att jag inte alls är taggad på att dricka mitt i veckan. Cortegen ska jag nog dock gå och kolla på! Är ju visserligen ledig imorgon, men det känns som att jag har för mycket saker på gång just nu för att kunna slappna av. Om jag har fått detta jobbet nu kommer jag gå en utbildning i några veckor kvällstid. Medan jag under dagen jobbar med mitt exjobb. Den kommande veckan kommer jag dessutom att jobba på Vetenskapsfestivalen. Utöver det så ska jag hjälpa en kille med läxorna varje vecka, på eftermiddagen. Jag kommer verkligen inte kunna träna, och när jag ska få klart rapporten är en bra fråga! Jag tror, och hoppas, att jag klarar av det ändå. Allt som krävs är bra planering och disciplin. Jag får helt enkelt driva mig själv. Det kommer bli en utmaning, men vem gillar inte utmaningar egentligen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0