Workout!

Kom precis hem efter att ha tränat! Jag gjorde misstaget att äta en massa mat innan träningen. Försökte köra kondition med crosstrainern men jag fick ju håll med en gång... Så jag nöjde mig med att värma upp. Sedan tränade jag biceps och rygg. Och till och med då var det jobbigt! Men det gick över efter ett litet tag. Jag hade dessutom en ordentlig träningsvärk i bröst och triceps, vilket kändes när jag tränade. Men nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen och sedan diska. Jag hatar verkligen att diska. Jag gör i princip vad som helst för att slippa det! Kanske ska skaffa större lägenhet så att en diskmaskin får plats...

Körde pulley som en av ryggövningarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0