Yawn!

Det är jobbigt att ha en diskussion när man är 8 som sitter och pratar. 4-5 personer går bra. Men 8 är verkligen alldeles för mycket. Jag är helt slut nu. Satt och gäspade under hela diskussionen. Vilket min föreläsare tröttnade på och bad mig sluta. Tydligen spelar det ingen roll hur länge jag sover eller om jag dricker te eller kaffe. Jag är minst lika trött ändå. Beror säkert på vintern... 
Jag är iallafall hemma nu och ska äta lite lunch. Det har inte gått så bra för mig idag. Lovade killen att skriva ut ett papper han behöver ha på måndag. Men det glömde jag såklart. Min föreläsare som jag tänkte prata med idag var på lunch så henne kunde jag inte få tag på. Och sedan glömde jag min termos i skolan. Orkar inte! Så mycket att tänka på och hålla koll på hela tiden. Frågan är hur man ska lösa det? Skriva en To Do-lista för varje dag som går ?Känns nästan som att det behövs eftersom hjärnan uppenbarligen inte kan hålla koll på allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0