Duktig tjej!

Har precis städat toaletten och städat i princip hela lägenheten. Plockat undan grejer så att det ser fint ut. Rätt bra att ha det som rutin varje vecka, att städa! Det enda jag inte har gjort är dammsugit eller tvättat golvet. Men det får killen göra sen när han kommer hem! Tvätta golvet kan vi inte riktigt göra än heller eftersom vi inte riktigt har köpt någon hink och mopp. Kanske dags att göra det snart? 
Ska börja tillaga lasagnen om en liten stund. Har nästan ingen lust till att laga mat, men måste. Och speciellt lasagne är ju hur underbart gott som helst! Men jag har huvudvärk och är dödstrött. Drack lite Red Bull efter jag hade handlat och blev überpigg och städade massa. Men nu är jag trött igen! Koffeinet stannar väl kvar i kroppen ungefär 6-7 timmar efter man druckit det? Jag blir bara pigg några minuter och sedan däckar jag igen. Det är väl inte många som kan somna med Red Bull i kroppen (eller kaffe heller för den delen)...
 
 
Fotade min lilla hamster häromdagen. Hon är över 2 år nu! Hamstrar blir ofta inte äldre än 3 år, så får se hur länge lilla fluffbollen klarar sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0