Födelsedag!

Dagen börjar gå mot sitt slut, iallafall för mig! Har lagat lite mat/kvällsmat och lämnat högtalarna till min klasskamrat nu. Det har inte gått överdrivet bra med labbrapporten. Det är så svårt att skriva! Om en liten stund ska jag lägga mig och sova eftersom jag börjar 6 imorgon och ska gå upp runt 4-5. Är väl inte supertaggad på att gå upp så tidigt, men jag behöver jobba! Jag är nog faktiskt tillräckligt trött för att somna nu också, så det är ju positivt! Jag hoppas dessutom att det går bättre att skriva på labbrapportern imorgon efter jobbet. Och hoppas att jag till och med hinner klart med den! 
 
Min syster fyllde 20 år idag! Ska kanske åka till Halmstad för att fira henne på fredag, under förutsättningen att jag är klar med rapporterna då. Får hoppas att det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0