Godmorgon!

Tro det eller ej, men jag är ledig idag och gick upp 6. Killen brukar gå upp innan 6 och jag bad honom att väcka mig. Jag ska jobba imorgon, kl 6 på morgonen, och då måste jag gå upp 4. Så jag kände att det var bra att gå upp tidigt idag så att jag kan somna ikväll. Måste typ lägga mig vid 8 för att få sova 8 timmar till 4. Idag ska jag nog bara skriva klart så mycket som möjligt på rapporten som jag började lite på igår. Sedan ska jag åka in en snabbis till stan och lämna ett par högtalare till en klasskamrat som behöver dem till sin presentation på torsdag. 
 
Jag laddade ner F.E.A.R. 3 igår efter mycket tjat av pojkvännen. Visste inte riktigt vad det var för spel innan jag spelade det... Men jag kände igen jättemycket och kom på att jag faktiskt hade spelat det innan för några år sedan när den kom ut. Hur kunde jag glömma av att det var just F.E.A.R. 3? Det är ett "skräckspel" i FPS. Jag har inte spelat så långt, men det man gör är att man springer runt i ett fängelse med någon psychic person och dödar folk som försöker skjuta en. Och så händet det massa äckliga och läskiga grejer hela tiden. Usch! Inte riktigt min typ av spel. Men det är ju alltid kul att testa på något nytt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0