Godmorgon!

Vaknade upp med en hemsk huvudvärk, vilket är typiskt eftersom jag ska börja jobba kl 6. Hade rätt svårt för att somna igår men är trots det, och trots huvudvärken, rätt så pigg. Tagit en värktablett men huvudvärken är dessvärre migränliknande. Får se om det hjälper och får se om jag verkligen orkar jobba hela dagen. I vilket fall som helst så behöver jag pengarna... Jag börjar i alla fall dagen med en skål havregrynsgröt med russin i. Jag har faktist inget annat på gröten. Många tycker att det kanske verkar tråkigt att bara äta gröten som den är, men russinen förgyller den faktiskt! Annars är mosad banan också väldigt gott att ha på gröten, men har dessvärre inga bananer hemma nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0