Köttbullar!

Jag älskar hemmalagade köttbullar! Äter hellre det än färdiga köttbullar som man kan göra. Gjorde köttbullar idag på 800g köttfärs. Tog runt 2,5 timme att tillaga. Det tar ju sån tid att rulla köttbullarna och jag rullar dem inte med händerna heller utan använder skedar för att rulla dem. Funkar riktigt bra faktiskt! Och de blev gudomliga! Glad att jag gjorde så mycket, blev en massa över som jag fryste in! 
Har suttit och pluggat mer eller mindre hela dagen. Stod och pratade med min klasskamrat som jag jobbar på presentationen med under tiden som jag stod och lagade mat. Multitasking! Pratade såklart om arbetet. Går riktigt bra nu och presentationen är snart klar. Bara några sidor till som ska fixas. Ska in till skolan tidigare imorgon för att plugga och öva på presentationen. Kommer nog gå bra!
 
Ska plugga lite till ikväll och sedan ska jag spela lite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0