Nattplugg!

Klockan är snart två på natten och jag är fortfarande vaken! Är "ledig" imorgon och känner att det är lättare att plugga på natten än under dagen. Sitter och går igenom mina anteckningar och försöker lära mig det som vi gått igenom under de senaste föreläsningarna. Vi ska ha PBL på fredag, vilket betyder "problem based learning". Vi får ett problem som vi ska lösa och då behöver man ha pluggat på föreläsningarna och kunna det som vi gått igenom eftersom vi ska diskutera om det i grupp tillsammans på fredag. Har lyckats gå igenom den första delen och det är ännu inte så speciellt svårt. Men får ta och sova om en liten stund så att jag inte sover bort hela dagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0