Presentationen

Woho, äntligen har jag gjort presentationen! Jag pratade lugnt och långsamt för att få klasskamraterna att förstå vad vi pratade om. De flesta tyckte nog att det var intressant och det är det ju också. Föreläsaren satt och nickade uppmuntrande mot oss också! Bra tecken kanske? Nu är jag i alla fall hemma och ska ta något att äta. Är riktigt trött och vill väl egentligen sova, men dumt att sova nu och inte kunna sova inatt. Dessutom måste jag börja skriva på mina labbrapporter som ska in senast på fredag. Stressigt! Ska kanske åka ner till Halmstad på fredag och fira min systers 20-årsdag så jag vill ju gärna vara klar helst innan dess. 
 
Bråkar fortfarande med min dator som vägrar bli snabbare än vad den är. Otroligt störande på alla nivåer! Men ska prata lite mer med några kompisar, pappa och googla lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0