Söndagsträning

Jag och killen gick upp runt 10 idag. Han skulle jobba och jag hade planerat att åka in med honom till stan för att träna. Bytte om hemma och åkte till gymmet! Cyklade en halvtimme och sedan tränade jag axlar och ben. Fattar inte att min kondition blev så dålig så snabbt. Å andra sidan går det ganska fort att få upp konditionen igen. I övrigt var det riktigt skönt att träna. Speciellt så tidigt på dagen, på en söndag också, i början var det inte alls mycket folk där. Sedan åkte jag hem. Tog en lååång skön dusch och åt taco till lunch som var över från igårkväll. Ska laga mat om en liten stund, lasagne, men måste iväg och handla först. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0