Stress!

Jag är lite smått stressad. Ska flytta den 5e januari och har en presentation den 14e. Den 17e ska två labrapporter in. Jag är lite osäker på hur jag ska klara av det, samtidigt som jag ska jobba två dagar varje vecka. Men, jag hoppas att jag klarar av det. Och jag tror verkligen att jag kommer göra det. Får helt enkelt prioritera bort träningen, dessvärre. Men skola och jobb går faktiskt före. Min kropp är däremot inte kaotisk. Jag är smal och lär inte bli tjock (på nyårsafton vägde jag mig hos min syster och vågen stod på 43 kg! Den stod dock snett så när jag vägde mig igen vägde jag över 50. Fick en liten hjärtattack där...). Jag har dessutom hållit min vikt, så jag har förhoppningsvis inte tappat några muskler. Jag rör mig annars en hel del, även om det inte är så utmattande. Men bättre än att sitta still iallafall! Jag längtar iallafall tills vi har flyttat och fått iordning på allt! Ska bli skönt att få ha ett eget, riktigt hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0