Studiehjälp!

Tränade igår, så gudomligt skönt! Tränade triceps, bröst och mage. Och det känns! Cyklade även en liten stund innan jag började träna också. Började skolan 10 idag och hade föreläsning till 3. Var hur pigg som helst, vilket jag tror beror på att jag tränade igår. Har varit überpigg hela dagen! Vid 4 åkte jag till tjejen jag hjälper med matematiken och det kändes bra och gick bra, men började bli trött då. Sedan åkte jag till Partille, till min moster, för att hämta min post som har kommit dit (har beställt eftersändning...). Och sedan åkte jag hem, gick och handlade och har nu precis ätit mat. Har haft fullt upp hela dagen och är helt slut! Är ledig imorgon vilket är riktigt skönt. Ska träna på förmiddagen och sedan handla igen (glömde några saker idag) och sedan plugga resten av dagen. 
 
Nu ska jag spela lite Starcraft!
 
 
Saknar att fota faktiskt... Inspiration tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0