The Creative Process

Har verkligen ingen lust att skriva labbrapport... Läste igenom de kommentarer jag fick på den första labbrapporten jag skrev och som de har rättat nu. Hon som rättat den klagar på att jag upprepar mig vid ett flertal tillfällen när det klart och tydligt står i handledningen att det är så som vi ska skriva den. Har följt handledningen slaviskt, och det är just det som hon klagar på. Förstår inte riktigt hur man ska göra annars? Har inte direkt fått några andra instruktioner om hur man ska skriva den satans labbrapporten. Usch. Arg och grinig, men jag behöver bara ha fått 12 p på presentationen jag gjorde igår för att bli godkänd. Totalt kan man få 16 p på dessa labbrapporter och jag orkar inte ens bry mig om att göra dem. Men det är väl dumt att skita i det så jag får väl ta och göra dem ändå, även om jag verkligen inte orkar. 
 
Hittade denna bilden på 9GAG och hjälp vad bra den stämmer! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0