KLAR!

Nu är jag äntigen klar med allt i kursen och det är helt underbart! Vi lämnade in rapporten i torsdags, fyra minuter innan den skulle lämnas in. Det var lite jobbigt att skriva en sådan stor rapport på två dagar.  Men det gick! I fredags hade vi även redovisning och jag fick inte mycket sömn innan jag gick upp i fredags. Vi var inne i skolan vid  8 och vi skulle börja vid halv 12 så vi hade några timmar på oss att förbereda presentationen. Efter en massa stress blev vi klara  och vi hann öva i några minuter. Jag kände dock att jag mådde sämre och sämre och jag tror till och med att jag hade feber lagom till att vi skulle redovisa. Jag hade frågat läraren innan om det var okej om jag gick efter att vi hade haft vår redovisning eftersom man egentligen var tvungen att stanna kvar till slutet, men det var okej. Så efter att ha stått och babblat och svara på frågor så åkte jag hem direkt, och jag mådde verkligen inte bra. Det var i alla fall skönt att ha blivit klar med allt i skolan, men jag mådde så dåligt att jag inte ens orkade sätta mig vid datorn och spela Beyond Earth som jag hade längtat efter att göra i en vecka... Jag gick och lade mig direkt i sängen och när killen kom hem så hade han köpt pizza. Efter att ha ätit och druckit mådde jag otroligt mycket bättre! 
Utöver att ha legat hemma och varit sjuk hela helgen så har jag inte gjort så mycket. Har äntligen fått städat hela lägenheten som varken jag eller killen har hunnit göra de senaste veckorna. Har även spelat Beyond Earth (äntligen!) och Guildwars 2. Det är rätt typiskt att enda helgen jag är helt ledig från både skola och jobb så ska jag bli sjuk. Men det gör visserligen att jag måste ta det lugnt och vila. 
 
Imorgon börjar jag en ny kurs, Genetics. Kommer bli intressant, förutom att jag verkligen inte gillar populationsgenetik...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0