Svimfärdig!

Usch vad läskigt. Efter att ha gått upp vid 12 ställde jag mig och skulle börja diska men känner när jag nästan är klar att jag mår otroligt illa, som att jag skulle spy när som helst. Jag hade inte ätit frukost då och var lite hungrig, så jag trodde att illamåendet berodde på att jag helt enkelt behövde äta. Men det blev bara värre och jag känner hur jag börjar bli yr och hur det börjar svartna för ögonen på mig så jag sätter mig snabbt ner i soffan och lade mig ner. Det kändes verkligen som att jag höll på och svimma. Jag har svimmat en gång tidigare när jag tog vaccinet Gardasil, och ytterligare en gång höll jag på att svimma efter att jag piercade tungan. Otroligt obehaglig känsla men det blev snabbt bättre efter att jag hade legat en stund i soffan. Jag gick direkt och tog några digestive-kex och åt bara för att få i mig något innan jag skulle göra mat. Jag vågade ju knappt stå och gå runt sen i lägenheten ifall att det skulle hända igen. Men jag har tagit det lugnt hela dagen. Spelat lite Guildwars 2 och pratat med mamma!
 
Det blev omelett med gurka, tomat och en dressing med olivolja, balsamvinäger och vitlök till lunch idag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0