Doctor Who.

För tre veckor sedan startade äntligen Doctor Who igen, efter att ha slutat otroligt spännande i julas. Matt Smith (11e doktorn) slutade som doktorn och in kom Peter Capaldi! Det har varit mycket "fuss" och mycket diskussioner om att han är gammal. Doktorn i sig är ju gammal, över 2000 år, så jag förstår inte riktigt varför det är ett problem att Peter Capaldi är 56 år. Visst, man vill ha ögongodis när man kollar på en serie, men doktorn ska inte vara någon man tycker är snygg och trånar efter. Det man älskar hos doktorn är personligheten, och den varierar mellan varje ny skådespelare som är doktorn. Även om jag saknar David Tennant och Matt Smith så gillar jag ändå Peter Capaldi. Det är dessutom bättre att acceptera att detta är så som serien kommer vara, istället för att sitta och vara grinig över att det är en ny doktor till nästa säsong, och sedan börja gilla honom. 
 
Och när vi ändå talar om Doctor Who så har jag köpt ett nytt fodral/skydd till telefonen! Mitt gamla gick sönder när vi var på Kreta (tror inte att den gillade värmen) så jag behövde en ny. Jag ville dessutom ha ett nördigt skydd, så jag hittade ett med TARDIS på Ebay! Betalade bara 62 kr och fick hem den veckan efter jag beställt den. Ingen frakt eller någonting! Blev riktigt nöjd faktiskt. Och; It's bigger on the inside!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0