Femte dagen!

Både torsdag och fredag denna veckan var jag ledig från skolan och såklart hela helgen. Men nu verkar det som att vi är lediga imorgon också! Vår föreläsare mailade oss och sa att hon skulle vara hemma imorgon eftersom hon är sjuk, så föreläsningen är inställd. Däremot ska jag och min labbpartner åka in till skolan ändå eftersom vi har en del att skriva på vår rapport som ska in på tisdag. 
 
Tränade idag, woho! Jag har legat lite på latsidan. Har haft långa dagar i skolan och nu när jag har varit ledig så har det inte blivit av, och det är inte riktigt okej... (jag har ingen självdisciplin). Men jag lovar mig själv att jag verkligen ska försöka bli bättre på det! Det är ju roligt att träna och man mår bra efteråt, men det är svårt att ta sig dit... 
 
Jag köpte en ny Doctor Who-tröja häromdagen! Beställde den från http://www.teetee.eu/ där de lägger upp olika designer på t-shirts och dessa är bara tillgängliga att köpa i 48 timmar. Efter 48 timmar kommer det aldrig mer gå att köpa dem. De kostar dessutom bara 12€. Billigt och bra! Denna designen kallades för "Regeneration is coming". Tyckte den var sjukt snygg och jag är otroligt nöjd!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0