Förkyld

Har blivit förkyld igen och det suger. Mådde dåligt redan i tisdags men gick till skolan ändå igår eftersom vi hade en labb. Jag mådde dock ännu sämre idag och sov ingenting inatt så jag stannade hemma och missade labben vi skulle ha idag. Vi skulle dessutom ha labb imorgon också, men vår labbhandledare flyttade den åt oss så jag inte skulle missa den, vilket var riktigt snällt! Det är inte direkt lämpligt att vara sjuk mitt i en kurs, speciellt inte denna där vi har totalt 8 labbar och flera av dem sträcker sig över flera dagar. Denna kursen är dessutom riktigt hektiskt eftersom vi har en del rapporter att skriva, plus ett annat stort arbete. Och såklart en tenta! Man hinner inte riktigt att vara sjuk. Men jag får kurera mig och ta det lugnt och försöka plugga lite när jag mår bättre igen.
 
Har spenderat större delen av dagen med att kolla serie faktiskt. Har börjat kolla på den brittiska serien Primeval. Den handlar om att portar mellan nutid och dåtid öppnas och att dinosaurier kommer ut från dessa portarna och härjar i england. ARC, anomaly research center, undersöker dessa portar och försöker förstå hur de fungerar och lär sig även att handskas med de djur som kommer igenom dessa portar. Riktigt grym serie faktiskt! 


Hittade min söta kopp som jag köpte för ungefär 9 år sedan!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Per

Va ofta du är förkyld !
Något grundläggande problem ?

2014-09-28 @ 01:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0