Fritid!?

Vad gör folk på sin fritid egentligen? Jag blir väldigt uttråkad när jag inte har något speciellt att sysselsätta mig med, som idag. Visst, det är skönt att inte vara tvungen att plugga, men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag ska göra med tiden som jag får över.Jag har legat och läst, spelat, lagat mat och tränat. Däremot tröttnar jag på att läsa för länge, och detsamma gäller spel. Och sedan sitter jag där och funderar vad jag ska göra med resten av tiden. Men nej, jag ska inte klaga. Jag ska njuta så länge det varar! Jag var dessutom en bra stund på gymmet och körde både kondition, bröst och triceps. Jag tränade lite senare på kvällen, från typ 10 till halv 11, och det var helt tomt! Någon enstaka person var väl där men i övrigt var det tomt och jag älskar att träna när det inte är någon där. Alla maskiner är tillgängliga och man slipper vänta på sin tur! Jag ska verkligen försöka hålla igång mina träningsrutiner nu. Det är lite svårt när man blir sjuk och sedan har tentor och andra uppgifter i skolan som ska fixas. Jag jobbar dessutom vissa helger, så det blir inte mycket tid över till det. Och sedan är jag väl kanske lite lat ibland och orkar inte träna... Jag måste verkligen jobba på att skaffa bättre disciplin! 
 
..men det får jag ta en annan dag, dags att sova!

Kommentarer
Postat av: per

Hallååå - är du vaken nu?

2015-02-10 @ 09:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0