Träna, träna, träna!

Fredagen slutade med shopping på NK och Hunkemöller - chinos till pojkvännen och bikini till mig. Är lite avundsjuk, vill också ha chinos! Men shoppingen på Hunkemöller gav mig lite ökad kunskap om mina boobs. Jag har tydligen haft fel storlek på BH. Är mycket smalare runt bröstkorgen än vad jag "trott" att jag är. Att jag haft en större storlek runt beror visserligen på att jag hatar när BHn sitter för tight runt bröstkorgen, men jag var så mycket som 10 cm off. Efter att vi kom hem från shoppingen var vi helt slut och lagade mat. Det blev ingen träning. 
 
I lördags lagade jag amerikanska pannkakor till frukost. Inte supernyttigt, men så sjukt gott! Jag har dock ingen sylt eller sirap på utan tinar jordgubbar och mixar och använder som "sylt". Riktigt fräscht och gott! Någon timme senare tog jag cykeln till sjön och gick en rask promenad - utan att gå vilse! Min pojkvän åkte också dit kort efter att jag gjorde det men han satsade på att jogga runt istället. Vi tränade en gång till på kvällen, men då gick vi till gymmet och körde styrka. Vet inte om det ska kännas sorgligt eller bra att vara på gymmet klockan 8 på en lördagskväll. Men det känns bra i kroppen efteråt i alla fall! Efter träningen lagade vi mat; bakpotatis och stekt rostas. Det är så otroligt lätt att tillaga men det är så sjukt gott! 

Ännu senare på kvällen/natten satt jag och skrev på mitt masterabete. När jag skriver under dagen så går det inte alls bra. Jag tappar fokus, blir uttråkad, rastlös etc. Men på natten, när jag är trött efter två träningspass så får jag helt plötsligt inpiration och ett flow när jag skriver. Fick mer skrivet igår, 3 på natten, än vad jag fått under hela veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0