Jippie..! *NOT*

Min skola har kommit på att vi ska ha en temadag om Finland. I år var det 200 år sedan Sverige blev av med Finland, därav en temadag om Finland. Imorgon ska jag också spela fiol så jag hinner inte hem. 
"Temadagen" är 9 timmar lång! Och den enda mat vi får från skolan ska tydligen, enligt min syster, vara en baguette och en dricka. SERIÖST? Hur ska jag ens överleva dagen? Jag tänker inte lägga ut massa extrapengar på mat. Jag vill inte ens gå på den förbannade temadagen. Varför ska jag göra det för? Jag får inget betyg för, bara närvaro, om jag går dvs. Och skolan har "börjat ta hårt" på närvaron vid temadagar eftersom de är obligatoriska. Men INGEN vill vara på temadagar om Finland -.- Jag vill vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: :(

:( Det där var dumt skrivet!

2009-11-22 @ 08:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0