Äntligen :*

Kom hem från Vikingamarknaden i Kungälv för ca 2 timmar sedan. Hade med min syster Susanne och träffade Anna, hennes pojkvän och Eskil :) Först gick Susanne och jag och köpte en heliumballong (Svampbob) Typ alla småbarn fick stora ögon och sade; "Svampbob!!". Sedan kom Anna och hennes kille. Vi gick runt och kollade lite på marknaden och när Eskil kom så gick vi och åt fika på ett kafé. Men innan jag hann sätta mig ner för att äta på min kladdkaka så hade jag fått tid att gå och pierca mitt öra. Så jag sprang iväg till stället jag skulle göra det på. Blev verkligen jätte nöjd över den! 
Nu har jag kollat på Big Momma 2 med min familj (rekomenderas!) och ska nog inte göra så mycket mer idag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0