Utflykt

Vaknade för en timme sedan och drog upp datorn i sängen eftersom jag inte orkar gå upp. Vill verkligen att helgen ska vara längre! Den tar slut så fort... Iallafall, idag ska jag kanske få en ny grafritare eftersom den jag har inte är den bästa (den är gammal). Får väl se om pappa köper den idag. Sedan ska jag ut och gå med den lilla och fluffiga kaninen Leo. Vi ska leta reda på ett ställe att ta vatten ifrån till min och Linneas höinfusion. Och sedan ska jag kanske spela lite fiol eftersom jag har lektion imorgon. Kommer ändå sitta vid datorn största delen av dagen och uggla, i hopp på bättre tider. (Alexander, du är jobbig!)
Nedanför; Vit kanin - Leo, Svart kanin - Sunny, "Brun" kanin - Cocktail
(Bilden på Leo är mer av en amatör bild)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0