Har ingen smart rubrik

Igår var mamma och pappa inte hemma eftersom de skulle kolla på bil och köpa modemet. Jag satt och pluggade matte (!!), kollade på Ice Age 1 och 2, letade fram PS2 och fick den att fungera och sedan åt jag ett uppdelat äpple med chokladsås (uppdelat eftersom äpplet fastnar i min tandställning -.-). När pappa kom hem fixade vi modemet och internet fungerade fortfarande inte! Men efter att ha granskat sladden och kapat den på två ställen så fungerade bara en av de tre sladdarna vi fick. Varför de andra inte fungerade vet vi inte... Och den saken man stoppar in i telefonjacket hade exploderat den med (Y) 



Kommentarer
Postat av: yvonne Thonell

Det ser verkligen mumsigt ut. Jag har haft så mycket äpplen i trägården men äter själv väldigt dåligt med frukt. Jag gillade frukten i Israel. Inte dessa tråkiga äpplen o päron. Men men man får ta vad man har. Det går ju det med. Ser ganska gott ut med chocklad sås. Man kanske skulle testa det någon gång. Kram Faster

2009-10-12 @ 19:39:14
Postat av: Linn

Ja, det här med att Installera internet är inte alltid det lättaste. Man blir ju irriterade, för man vill ju ut på webben så fort så möjligt.

2010-06-24 @ 10:15:47
URL: http://webbyra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0