Hatar Sverige!

Måste bara säga detta: Sverige är skit!
Och jag har argument om varför, bra eller dåliga - Det får du själv avgöra.

1. Det är OERHÖRT kallt här! Hur ska man överleva liksom? Vi människor är gjorde för att leva i värme, inte i en frys!
2. Vi är med i EU. Hallå? Vad tänkte ni på när ni röstade ja för EU? De disskuterar enbart om hur gurkor ska se ut!
3. Kolla bara på median. De sprider bara falska rykten om människor och ber inte ens om FÖRLÅTELSE! Hade ett annat land skrivit skit om Sverige hade alla blivit totalt upprörda och krävt en ursäkt.
4. Detta är ett fattigt land. Och vi var oerhört korkade som inte tog tillbaka Norge. Kolla vad som har hänt med Norge. De har både Rybak och oljan!
5. Västtrafik. Seriöst? Det finns inga som är mer korkade än de. Bussarna kommer ALDRIG i tid. Och när man väl kommit på bussen är den antigen iskall eller kokhet. Kanske borde pröva med mittemellan?

Vi borde överge detta sorgliga, fattiga land. T.o.m Israel är rikare än detta skitland! Jag längtar tills den dag då jag läst klart i skolan och kan flytta vart jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0