Höinfusion

Jag tog en rejäl sovmorgon imorse! Fast egentligen bara 1 timma och 30 minuter. Det var verkligen jobbigt att lämna sängens mysiga värme, och den är så mjuk! Jag kom iallafall nästan försent till bussen men hann slänga i mig en smörgås som min älskade syster Sarah var gullig och gjorde till mig, tack!
Första lektionen: Engelska. Skrev recension om boken "The Host" av Stephenie Meyer. Det gick sådär. Läste ut den för ett par veckor sedan och den är på 619 sidor *skryta*. Iallafall, hade matte och historia och sedan biologi. Först i biologin så hände det verkligen ingenting. Hade laboration så vi skulle fixa höet och hälla på vatten. Och det gick rätt snabbt. I slutet av lektionen kom vi på att vi skulle mäta pH värdet så fixade med en apparat som tog 100 år innan den var klar. Så det blev jättestressigt på slutet av lektionen, men vi fixade det! 

Nu ska jag räkna klart matten så jag slipper göra det senare. Dessutom slipper jag känslan över att aldrig få något gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0